Terapia aplikatorami wieloigłowymi

Terapia aplikatorami wieloigłowymi dr Nikolaya Lyapko

Czas zabiegu: indywidualny

Cena: indywidualna

Opracowane przez dr nauk medycznych, refleksologa Nikolaya Lyapko aplikatory przeznaczone są do szerokiego stosowania w terapii kompleksowej i profilaktyce wielu schodzeń i stanów patologicznych.

Podstawą wynalazku okazała się chińska metoda oddziaływania na aktywne biologicznie punkty i obszary za pomocą pęczka igieł wykonanych z różnych metali (miedz, cynk, żelazo, nikiel, srebro), które rozmieszczone są w określony sposób na podstawia gumowej.

Najważniejszą teorią, która legła u podstaw metody jest nauka o punktach i południkach. "Punkty życiowe" czy punkty aktywne biologicznie (PAB) to niewielki odcinek  skóry i tkanki podskórnej, w którym znajduje się kompleks powiązanych wzajemnie mikrostruktur ( naczynia, nerwy, komórki tkanki łącznej).

Umiarkowane drażnienie zakończeń  nerwowych, skupionych w określonych punktach skóry, mięśni i innych tkanek, a za ich pośrednictwem- pni nerwowych, odbudowuje regulacje nerwową w organizmie.

Powierzchniowa wieloigłowa terapia aplikatorami spełnia jedno z najważniejszych zaleceń klasycznej terapii odruchowej- wykorzystywać dwa lub więcej różnie naładowane metale ( np. srebro- złoto lub miedź - cynk) w celu bardziej efektywnego oddziaływania na aktywne biologicznie punkty.

✓ choroby i uszkodzenia aparatu ruchowego: przeciążenia, zapalenia mięśni, mięśniobóle, uszkodzenia aparatu więzadłowego i stawowego, złamania, choroby reumatyczne, dyskopatie, objawy rwy

✓ schodzenia układy nerwowego: rekonwalescencja po urazach mózgowo - czaszkowych, udarach, bóle neurologiczne, paraliże, bezsenność, migreny, mózgowe porażenie dziecięce

✓ schorzenia układu oddechowego: katar, angina, zapalenie krtani, nieżyt oskrzeli, zapalenie płuc, astma

✓ choroby kobiece: zaburzenia cyklu owulacyjno- menstruacyjnego