Masaż pałkami bambusowymi

W tym niezwykle relaksacyjnym zabiegu stosuje się pałki bambusowe o różnych średnicach i długości, co pozwala na dostosowanie ucisku i precyzyjne opracowanie poszczególnych części ciała oraz stymulację punktów spustowych, czyli o wyraźnym napięciu. Wskutek pocierania i rolowania na skórze tworzy się potencjał elektryczny. Dzięki ruchom posuwistym dochodzi do intensywnego przekrwienia i odżywiania mięśni i tkanek, a także odprowadzeniu zalegającej limfy i przyspieszeniu metabolizmu komórkowego. Łatwość manewrowania, cylindryczny kształt i delikatność w dotyku sprawia, iż pałeczka bambusowa jest idealnym akcesorium do rolowania i ugniatania, co wpływa na usprawnienie dynamiki krążenia żylnego i limfatycznego. Nie bez znaczenia jest fakt, że bambus to drewno o właściwościach bakteriostatycznych, co czyni z niego wyjątkowo higieniczny przyrząd do masażu.

Opis zabiegu:

W ciało wmasowuje się dopasowaną według uznania klienta kompozycję olejków naturalnych. Masaż rozpoczyna się i kończy technikami manualnymi. Podczas zabiegu odsłaniane są duże partie ciała, przez co zabieg jest wyjątkowo relaksujący ze względu na orientalny sposób masażu. Stosuje się różnego rodzaju pałki, które dobierane są do poszczególnych partii ciała.

Masaż sam w sobie to zastrzyk energii, rozluźnienie, pozbycie się ociężałości, ale również jedna z metod zapewniających elastyczność i modelujących sylwetkę.

Istnieje możliwość łączenia technik w masażu leczniczym, sportowym.

✓ stres,

✓ przemęczenie,

✓ złe samopoczucie,

✓ ból mięśniowy,