Masaż leczniczy

Masaż w Jaśle  Masaż leczniczy jest masażem łączącym techniki masażu klasycznego, masażu tkanek głębokich, masażu funkcyjnego i poprzecznego, które są dobierane indywidualnie w zależności od problemu pacjenta. Masaż ten oddziałuje na skórę, tkankę podskórną, mięśnie, stawy i więzadła, wpływa także na układ krążenia, układ nerwowy, układ hormonalny oraz pośrednio na pracę narządów wewnętrznych. Łagodzi napięcia i bóle mięśniowe, odżywia skórę, zwiększa elastyczność i sprężystość mięśni. Masaż ten leczy i zapobiega wielu chorobom.

Masaż leczniczy kręgosłupa i pleców

Korzyści terapii leczniczej kręgosłupa

Korzyści masażu

Jakie korzyści

•  Obniża napięcie mięśniowe, dzięki czemu mięśnie ulegną rozluźnieniu i przestają boleć.
  •  Poprawia wytrzymałość i gotowość do pracy zmęczonego mięśnia, w wyniku czego już po 5 minutowym masażu jego zdolność do pracy wzrasta 3-5 krotnie.
  •  Działa przeciwbólowo, co pozwala zapomnieć o dolegliwościach.
  • Poprawia krążenie krwi, co nie tylko zapewnia lepszą pracę serca oraz poprawę ciśnienia krwi, ale też odżywia i rozluźnia spięte mięśnie, dostarczając im tlenu i substancji odżywczych oraz usuwając z nich zbędne produkty przemiany materii.
  •  Rozluźnia, dzięki czemu można pozbyć się bólu, odstresować, a co za tym idzie poczuć się dużo lepiej.
  •  Poprawia jędrność i elastyczność mięśni
  •  Zapobiega zanikom mięśniowym, dzięki czemu nie traci się siły i masy mięśniowej (np. wskutek wypadku, porażeń itd.).
  •  Poprawia ruchomość w stawach kręgosłupa, co pozwala na większy i łatwiejszy ruch w stawach, kiedy ogranicza to ból i napięte mięśnie.
  • Przyspiesza rehabilitację, dzięki czemu można szybciej powrócić do zdrowia, pracy i wykonywania ulubionych czynności.
  •  Przyspiesza przemianę materii, dzięki czemu poprzez lepsze ukrwienie w znacznym stopniu poprawia trawienie i przyswajanie substancji odżywczych, a także przyspiesza wydalanie z przewodu pokarmowego produktów niestrawionych.

• praca siedząca, praca przed komputerem
  • ból w wyniku jeżdżenia samochodem
  • zmiany zwyrodnieniowe (kręgów, krążków międzykręgowych – dysków, stawów kręgosłupa)
  • dyskopatia (schorzenia krążka międzykręgowego)
  • wypadnięcie „dysku” (przepuklina jądra miażdżystego)
  • zmiany przeciążeniowe
  • ból i sztywność odcinka lędźwiowego
  • ból i sztywność krzyża
  • bóle szyi, karku i głowy
  • ból odcinka piersiowego, bóle międzyłopatkowe
  • rwa kulszowa (ból promieniujący z okolicy lędźwiowej do pośladka, tylnej powierzchni uda lub do łydki albo stopy)
  • rwa barkowa – ramienna (ból promieniujący wzdłuż kończyny górnej do palców ręki)
  • spięte mięśnie pleców, przykurcze mięśniowe
  • ból kręgosłupa lędźwiowego spowodowany dłuższym siedzeniem (przy komputerze, przed telewizorem itp.)
  • ból korzeniowy, zapalenie korzonków, korzonki (ucisk na korzenie nerwowe