Masaż bańką chińską

Opis zabiegu:

Masaż bańką chińską opiera się na działaniu podciśnienia na skórę, dzięki któremu polepsza się krążenie. To z kolei skutkuje szybszym wydalaniem z organizmu szkodliwych produktów przemiany materii, a także przyspiesza metabolizm. Tym samym dzięki zabiegowi uzyskuje się efekt wygładzenia skóry, znaczną poprawę jej elastyczności oraz eliminację cellulitu.

Najbardziej znanym efektem, jaki przynosi masaż bańką chińską, jest pobudzenie procesu redukcji cellulitu. Masaż ułatwia rozpad komórek tłuszczowych, a także pobudza krążenie krwi i limfy. Wszystko to sprawia, że drobne cząsteczki tłuszczu szybciej się metabolizują, a skóra robi się gładka i jędrna. Masaż bańką chińską zaleca się jednak w różnych przypadkach. Bardzo dobrze sprawdza się on jako sposób na stres i przemęczenie. Ponadto – pobudzając układ limfatyczny, przyspiesza wydalanie toksyn, dzięki czemu organizm staje się zdrowszy. Dodatkowo można zastosować go w celu uśmierzania bólu kręgosłupa i dolegliwości mięśniowych.

Przed zabiegiem pobudza sie skórę masażem z użyciem oliwki z dodatkiem składników antycellulitowych, takich jak: kofeina, l-karnityna, zielona herbata, kłącze ruszczyku, wyciąg z bluszczu, algi morskie, olejek grejpfrutowy, a także pomarańczowy albo cytrynowy. Preparat ma dwa zadania – ułatwia przesuwanie bańki po skórze oraz działa korzystnie na skórę.

Następnie przechodzi się do części głównej zabiegu, czyli masażu bańkami. Masaż bazuje na mechanizmie podciśnienia. Usunięcie powietrza z bańki powoduje zassanie skóry, co wpływa na przekrwienie tkanki. Po pewnym czasie bańki przesuwa się w inne miejsca, ruchem kolistym lub podłużnym od dołu do góry. Przeważnie masuje się brzuch, pośladki, uda i łydki – czyli miejsca, gdzie gromadzi się tkanka tłuszczowa. Masażowi może towarzyszyć ból, dlatego ważny jest kontakt z pacjentem w celu dostosowywania mocy zassania skóry do indywidualnych uwarunkowań.

✓ cellulit;

✓ obrzęk limfatyczny;

✓ stres;

✓ przemęczenie;